diumenge, 26 de juliol del 2015

OPINIÓ: "Resposta al Sr. Lluís Rabell", per Teresa Calveras

El Sr. Lluís Rabell diu que a la seva candidatura també hi ha independentistes.

Jo pregunto: aleshores, com és que no s'afegeixen a la candidatura unitària que té un programa molt concret per avançar cap a la independència?

Diu també que prioritzarà les polítiques d'urgència social per fer front a les retallades, la corrupció i les privatitzacions. M'agradaria que a més a més digués de quina manera la seva candidatura pensa fer totes aquestes coses perquè dir que s'està en contra de tots els punts esmentats és com no dir res, tothom hi està en contra.

Sr. Rabell, s'ha llegit la transcripció del discurs que va fer el Sr. Romeva el dia de la presentació de la candidatura unitària? Tots aquests aspectes i molts d'altres hi són presents en el seu discurs, i a més a més darrere de "Junts pel sí" hi ha un programa d'actuacions molt concretes per tal de fer-los realitat.

Vist tot això, jo no em crec que aquests independentistes que diu que hi ha a la seva candidatura vulguin la independència; si una cosa es vol s'actua per tal que sigui possible i la seva candidatura no ho està fent, just fa el contrari.

Amb la seva afirmació em sembla que el que fa es crear confusió, val més que diguin les coses clarament i d'aquesta manera ens entendrem millor tots; ja hi ha molta gent cansada de sentir això del "sí, però no".


Teresa Calveras
HGxI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada