divendres, 20 de maig del 2016

OPINIÓ: "Les cartes que escrivim tenen efectes", per Teresa Calveras


El dia 21 d'abril de 2016 publicava en aquest mateix blog un article d'opinió, "Massa lleis impugnades", en resposta a un article en el qual l'UGT reclama al Govern de la Generalitat que faci política més enllà del Procés. Aquest article d'opinió també va ser publicat a la secció de cartes a la Vanguàrdia.

Posteriorment el sindicat UGT m'ha enviatuna resposta (arxiu pdf), resposta que jo, al meu torn he agraït i he contestat:

"Moltes gràcies per contestar.

Jo valoro molt la seva postura favorable al dret a decidir, pròpia de totes les societats demòcrates i de tots els partits i sindicats d'esquerres. És per aquest motiu que vaig voler comentar la notícia del diari ARA, perquè em va semblar que aquest aspecte no quedava prou clar.
El problema de moltes notícies que trobem als mitjans de comunicació és que són parcials i això és el que vaig trobar que passava amb la que jo comentava.

Com es pot demanar al govern de la generalitat que faci política més enllà del procés sense fer cap referència a les limitacions i a l'ofec a què està sotmès degut a les greus polítiques centralitzadores portades a terme pel " gobierno"?

En aquest moments tan crítics per al país i donats els continus atacs que el procés independentista rep per totes bandes s'ha de ser molt clar i conseqüent perquè els atacs al procés sovint són molt opacs, no se sap ben bé ni d'on venen ni quin és el seu objectiu i es disfressen amb subterfugis que confonen els ciutadans.


Durant molt de temps les critiques s'han basat única i exclusivament en el partidisme, s'han criticat les mesures polítiques en funció de qui les promocionava i no segons el que aquestes representaven per a la societat. Ara tot això es va acabant, la societat és més madura, més critica i les declaracions ja no es valoren segons qui les fa sinó segons allò que diuen.


Estic segura que el seu Sindicat contribuirà a tirar endavant el procés de independència engegat al nostre país que ens ha de portar a canvis reals i a una societat més justa.
Moltes gràcies altra vegada."

He quedat agradablement sorpresa per l'interès que ha mostrat el sindicat per donar a conèixer el seu punt de vista i molt contenta perquè he vist que les cartes que es publiquen als mitjans de comunicació es llegeixen i tenen efectes en els lectors i en les institucions i/o persones a qui ens referim.


Teresa Calveras
HGxI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada