dissabte, 14 de setembre de 2013

"Admiremos Catalunya", per Suso de Toro

Aquest article de  aparegut a "el País"  11.09.2013 i titulat "Admiremos Catalunya" és molt important. Des de Catalunya sempre s’ha trobat a faltar algun tipus de suport per part de les elits més intel·lectuals i progressistes de l’Estat.

A continuació us presento un fragment de l'article que podeu llegir sencer en aquest enllaç.



Enric Sánchez

"...Pero aunque parezca increíble el día siguiente a un acto cívico y político tan importante, no sé si tendrá parangón en Europa, pudimos leer titulares que se mofaban e informaciones que lo minusvaloraban alimentando la ceguera de sus lectores. Lo que ha ocurrido en Cataluña hace historia en las luchas democráticas y es ejemplar, como tantas veces Cataluña nos ha dado una lección. Pero las lecciones las aprende quien no tiene prejuicios y quiere aprender. Particularmente reconozco que tengo prejuicios pero también me gusta aprender y de los catalanes aprendí muchas cosas. Aunque esté mal visto en España, no tengo pudor en reconocer que admiro a la sociedad catalana.

Como gallego, soy ciudadano de un país derrotado que ..."


Suso de Toro 

1 comentari:

  1. Cal que estiguem pendents del que es publica en mitjans en principi no afins a la nostra causa, perquè poden representar escletxes que obrin vies de connexió i comprensió entre els espanyols, espanyolistes i les aspiracions catalanes. Atenció, doncs, a tota la premsa espanyola i internacional perquè necessitem aliances dintre i a fora.

    ResponElimina