dimecres, 31 de juliol del 2013

"Vull ser catalana", declara una lectora de Madrid a 'El Periódico'

Dilluns, 29 de juliol del 2013 María Rubio (Titulcia (Madrid))
Des de fa uns quants anys he tingut la fortuna d'anar a Catalunya i relacionar-me amb els catalans. I jo vull ser catalana: m'admira la lluita, la dignitat, el valor, el poble, m'admira tot el que té a veure amb vosaltres. Jo sóc de Madrid, de la província, Titulcia és el meu poble. Aquí no hi ha lluita, ens deixem prendre el pèl pel Govern, hi hagi qui hi hagi. No hi ha sentiment d'orgull de la terra excepte per criticar comentaris nacionalistes d'altres comunitats. Jo vull ser catalana. Espero poder assistir a la via catalana, dependrà de la feina, però tinc el meu lloc reservat. Em sento molt orgullosa de vosaltres, i segur que aconseguiu la independència. En aquest cas, accepteu-me com a ciutadana, sisplau.

Si voleu debatre sobre aquest tema, escriviu a cartalector@elperiodico.com o al nostre compte de Twitter @EPentretots

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada