divendres, 26 de juny del 2020

OPINIÓ: "Dues concentracions amb HGxInd", per Jordi Sànchez Peribàñez

Després de la inactivitat derivada del confinament per la pandèmia que estem patint, assabentat que cada dimarts es convocava una concentració en una plaça del districte per visualitzar la repressió que patim, vaig interioritzar que hi acudiria si podia compatibilitzar-ho amb la feina al despatx.

Prèviament, aprofitant que era festiu a Barcelona, el dilluns 1r de juny vaig acudir, amb mascareta i guardant distància, a la concentració de la plaça de la Vila de Gràcia.


Arribat el dimarts 15, també vaig acudir a la plaça d’Alfons X, on se’m va proveir d’un cartell amb un dels diversos missatges per exhibir tant als vianants com als ocupants dels vehicles que transitaven per ronda Guinardó.


 Pel que vaig observar durant la mitja hora que devia durar l’acció la gent continuava fent gala de la seva passivitat com si estigués anestesiada (és la meva impressió, potser vaig errat i era que estaven sota els efectes psicològics del confinament).

 En acabar vam convocar-nos pel dimarts 30 de juny a la plaça Maragall a dos quarts de vuit del vespre, on espero i desitjo veure i sentir  una actitud dels conciutadans més proactiva i positiva quant a les nostres reivindicacions, que no deixen de ser-ho també per a ells.

Esperant que arribi el dia que s’acabi l’actitud contemplativa i es reaccioni, seguim i persistim.


Jordi Sànchez Peribàñez

HGxInd










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada