dimecres, 5 de juny del 2013

El cantant Dyango també surt de l'armari

Dyango escandalitza els tertulians amb el seu independentisme en una entrevista a 13tv. El cantant participa al Concert per la Llibertat i això ha indignat alguns sectors espanyolistes. Però ell no es deixa intimidar. 





"M'he sentit espanyol durant tota la meva vida. Però curiosament, em sento més català que espanyol ara mateix. I per això vaig a aquesta festa, on no cantaré només jo, sinó pràcticament tots els cantants de Catalunya."

La notícia als mitjans:

Naciodigital
Vilaweb

1 comentari:

  1. L'arrogància, el menyspreu, la manca de neutralitat, les ànsies mal dissimulades de vexar l'entrevistat són, en aquests i molts altres exemples de les televisions espanyoles, senzillament escandaloses.

    Ara s'entén perquè hi ha cada dia més catalans que volen la independència. Viure en aquesta Espanya resulta senzillament insuportable.

    Gràcies pels serveis prestats. Mai us ho podrem agrair prou.

    Visca catalunya Lliure!

    ResponElimina