dimecres, 21 de febrer del 2018

Carta al Sr. Pablo Llarena Conde (II), per Alfons Carreras


Il·lustríssim Sr. Pablo Llarena Conde,

Serveixi aquesta carta per dir-li que jo també vaig ser present a la concentració pacífica de la Rambla de Catalunya el dia 20 de setembre. Vaig anar-hi per manifestar el meu absolut desacord amb l'actuació de la Guàrdia Civil a la conselleria d'Economia, igual que ho van fer els senyors Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, i hi vaig romandre durant tot el dia.

Després de molts dies en presó preventiva i després de llegir els arguments que vostè utilitza per mantenir-los presoners, ens queda clar que hi són com a moneda de canvi per al que pugui venir i com a mostra d'escarment per als que pensem com ells.

Donades les circumstàncies familiars dels empresonats m'ofereixo a fer un intercanvi ja que jo no tinc fills petits que depenguin de mi. Ara bé, també haig de confessar que les meves idees polítiques són innegociables, com les dels qui té empresonats.

Necessitem construir un país més just i democràtic i les actuacions arbitràries que s'estan portant a terme, especialment en el terreny de la justícia, no fan res més que donar-nos la raó. I si les seves actuacions estan en línia amb la llei és evident que cal exercir la desobediència per modificar-les i ni la repressió ni la presó injusta ens faran canviar d'idees.


Alfons Carreras
HGxRep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada